Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: amenox
Data: 2017-05-23 17:54:56
"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:og19h3$4ae$1@trimpas.omnitel.net...

"amenox"  wrote in message news:og111v$r2n$1@trimpas.omnitel.net...

>Idomus,  kokie argumentai uz ta duona is masinkos. Kolkas girdejau kad
>pigiau (neaktualu) ir kad labai skanu (nepastebejau).

Na kaip ir rašiau "на вкус и на цвет товарищей нет", o man pati galimybė
greitai namie išsikept tos "parduotuvinės" duonos yra įdomi. Ir gaunasi
tikrai smagiau ir dauguma atvejų skaniau. Tau gal išvis maisto gamyba
netraukia, nžn.

>Skaniausios receptas (man):

>Vaziuoji Rokiskin. Pries tai pasiskambini bobutei į kaima ir uzssisakai, ko
>ir kiek nori sau bei kolegoms. Nuvaziuoji, susimoki, pasiimi.

>Kasdienis receptas, atpisantis bandytas "namines":

>Pasiziuri evernote, ka feja prirase uzpirkt pries griztant namo. Vaziuoji i
>prekybcentri, imi siandien iskepta duona, tokia,kokios tau siandien
>labiausiai norisi. Pridedi kortele su NFC, apsimoki, valgai.

Nu sorry banalu, aš irgi žinau kur artimiausias šopas ir net turgus. Kam
tada išvis taip sudėtingai, nuvarei į kokį kabaką paėdei ir psio. Va jei tos
bobutės receptą būtum užrašęs, kitas reikalas būtų. Adreso nereik, tikrai
nevažiuosiu aiškintis. :)