Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-23 15:00:13
Na matai, aš noriu papasakot kaip bandėm visko ir galiausiai "prilipo"
ruginė duona. Ir kai jau išmoksti gauti tobulą rezultatą pamatai, kad duona
pas tave gavosi tokia pati kaip kokybiška duona iš kepyklos.  Vėl gi
pasikartosiu: iš mišinių gaunasi beveik garantuotai geras rezultatas ir
nereik sukt galvos.

P.S. šiaip tai raugas labai maloniai kvepia ir nieko sudėtingo ten su juo
nėra: kas ryt dapili putros ir tiek. Daba tiksliai neatsimenu, bet jį net
užšaldyt galima, jei tuo momento jo nereikia.