Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-23 00:09:39
Ne pas mane vieną. Ruduo paprasčiausiai gyvą gamtą veikia ir tiek. Be abejo,
jei lizdo viduj neranda kur susisukt ir kuo misti, tada jų ir bus tiek kiek
pas tave - kiek parsineši. O namo idealiai hermetiško padaryt neįmanoma
paprastom statybinėms priemonėm ir būdais. O ir nereikia. Nes jau jau tokį
darai, tada turi taikyti termosinio namo principus, kas visiškai atskira
tema. Visiškas OT :-)