Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-21 19:48:49
Čia, aišku, visko galima prisamprotauti, bet faktas tas, kad absoliuti
dauguma iš per nepriklausomybės metus pirkusių būstą tikrai nepralošė. NT
visą laiką brango, ir kartais gana smarkiai, tik per paskutinius metus šiek
tiek atpigo, bet kol kas ne katastrofiškai. O įmokos bankui dažnai nelabai
skyrėsi nuo būsto nuomos kainos. Kartonkėmis, aišku, galima viską vadinti.
Bet aš greičiau kartoniniais vadinčiau namus kur nors Floridoje - jie
panašesnius į tokius. Jei kalbėti apie mūsų naujos statybos namus, tai jie
bent jau geresni už daugumą senesnės statybos vien dėl šiluminės varžos
skirtumo. Jei kalbėti apie investicijas - tai gera ta, kuri neša pelną. Jei
investicijos vertinamos pagal kažkokius emocinius kriterijus - tai čia jau
ne verslas, o kažkokia kita veikla.