Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-19 14:02:17
Jei žmogus mąstė su galva, tai imdamas paskolą apsidraudė gyvybę, ir ne tik
formaliai, bet rimčiau, priedo susirašė scenarijus dėl darbo netekimo ir
pan. dalykų. Bet pinigai tai stipri narkata, galvas suka...

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Matai, jei žmogus ėmė paskolą vadovaudamasis nuostata, jog "aš būsiu
sveikas, darbingas ir minumum tiek pat uždirbantis dar 20-30 ar net
daugiau metų", tai jį švelniau nei "optimistu" pavadinti neišeina. O jei
žmogus planavo gražinti paskolą blogiausiu atveju pardavęs kitą savo
asmeninį ar šeimos turtą ir(ar) turėdamas gerai uždirbančius kitus
šeimos narius ir pan., o jam vistiek kažkas blogo nutiko ir jis
"bankrutuoja", tada jis pataiko į tų tikrųjų nelaimėlių 2-3% ratą ir jo
dunduku vadinti negalima. Visi kiti, kurie mastė su galva prieš imdami
paskolas dar nebankrutavo ir, tikėtina, ne bankrutuos. Jiems dėl
"netikėtai" įvykusios krizės reikalai labai pablogėjo, bet jie laikosi
ir, manau, didžioji jų dalis išsilaikys iki geresnių laikų.