Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-17 17:10:40
o koks skirtumas kada priimtas?
nu priimsi dabar, numatysi, akd gali buti taikomas tik toms paskoloms, kurios paimtos iki jo ivedimo ir tiek.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:hdudud$c7m$1@trimpas.omnitel.net...
Raulis wrote:
> Lietuvoje toks įstatymas negali būti priimtas, kadangi jis sukeltų
> piliečių nepasitenkinimą.

Aš šiame reikale labiau įžvelgčiau ne psichologinę reikalo dalį, o
ekonominę. Mano galva, fizinio asmens bankroto įstatymas gal ir
reikalingas, bet jis priimtinas tikrai ne ekonominės krizės metu, kai
visi ūkio subjektai savo veiklą planavo ir vykdė nenumatydami tokio
įstatymo priėmimo galimybės. Pvz. bankai tikrai mažiau būtų dalinę
kreditų, jei būtų toks įstatymas priimtas prieš kelis metus. O
dabartinėje situacijoje, kai jau šaukštai po pietų, toks įstatymas
savotiškai prilygtų daliai gyventojų skolų bankams nurašymui priverstine
tvarka. Tai pastūmėtų bankus link bankrotų ar bent padidintų jų
nuostolius, ko pasekoje nukentėtų žmonės, kurie elgėsi gerokai
racionaliau tiek prieš krizę, tiek krizės metu. Gautųsi savotiškas
paskatinimas, jog elkis bile kaip, o valstybė tave vistiek gelbės niekuo
nekaltų žmonių sąskaita. Jei kažkas kažkam leidžia nemokėti skolų ar jas
atidėti 5 metus, tai kažkas už tai vis tiek turi susimokėti, ar ne taip?