Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-20 12:24:17
> Pavyzdį ko? Aš tai tik žinau, kaip aš esu pasidaręs, nes kito žmogaus

Tai jau rašiau - scenarijaus darbo netekimo atveju. Juk pats rašei "priedo susirašė scenarijus dėl darbo netekimo ". Vienintelis būdas žmogui užsidirbti pinigų paprastai yra koks nors darbas. Ir imi paskolą, tikėdamasis kad užsidirbsi jai atiduoti (kaip ir viskam kitam). Tai koks dar gali būti rašomas scenarijus darbo netekimo atveju, kai imi paskolą? Bet kuriuo atveju netekęs pajamų šaltinio ieškosi būdų kaip užsidirbti. Jei turi kokį atsarginį variantą iš kur gauti pinigų, tai kuriems velniams iš viso ėmei tą paskolą?

> Matyt esat puikus vairuotojas ir niekad nepapuolėt į avariją nei kaip
> kaltasis, nei kaip nukentėjęs. Aš tai kažkaip turiu po ranka deklaraciją,
> tušinuką, fotiką ir dar netgi žiemą važiuodamas į periferiją nepatingiu
> termosą su arbata įsimest. Bet kur yra artimiausia man patogi siuvykla ir
> kur yra man pasiekiamas gydytojas tai irgi žinau.

Na, aš tam viskam taip nesiruošiu. Ir galiu garantuoti, kad gyvenime gali įvykti 10 n-tuoju kartų daugiau visokių situacijų, nei tos, kurioms esi pasiruošęs.