Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-20 12:57:21
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he5rlt$qqg$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, šiaip medikai mano, kad depresija yra liga. Ir negydoma ji dažnai
> mirtina - baigiasi savižudybe.

Na tai čia jau klinikinė depresija. Nemaišome su natūralia būsena. Jei
trečdalį metų jūs laimingas, trečdalį - ne, trečdalį dar kitos - tai jau
liga? Dėl savižudybės - taip tai indikacija, kurios paneigti negalima. Bet
žiūrime ką turime: ką gydome - ar žmogų pripumpuojame medikamentų, ar
žiūrime, kaip žmogus prie to priėjo? Nes labai retai klinikinė depresija
randasi iš niekur, be jokio išorinės aplinkos poveikio ir žmogaus santykio
su tuo poveikiu.

> Šiaip kiekvienas normalus žmogus supranta, kad jis yra mirtingas. Dėl to
> galima liūdėti ir pergyventi, kad sulig kiekviena diena liko mažiau
> gyventi, galima kentėti ir tikėtis, kad po to bus kažkoks kitas, daug
> ilgesnis ir geresnis gyvenimas, o galima tiesiog džiaugtis gyvenimu kurį
> turi.

Čia apie religiją? Man tai šito tikrai galit netaikyt =)

> Tu, turbūt, didžiulėmis valios pastangomis prisiverti valgyti ir naudoti
> elektros prietaisus - juk eikvoji gamtos resursus; turbūt su didžiuliu
> gėdos jausmu eini į tualetą - juk terši gamtą, o automobilį vairuoji,
> turbūt, tiek, kiek reikia darbo reikalams?

Ne. Tiesiog aš juos naudoju lygiai tiek kiek reikia. Keičiu tik tada, kada
nusidėvi, o ne todėl, kad nustojo blizgėti arba dėl to, kad nėra
naujausias-krūčiausias-funkcionaliausias. Perku tik tokius, kurie padaryti
ilgaamžiais, gero industrinio dizaino, legvai aptarnaujami. Automobilį
kasdieną vairuoju tokį, kuris ėda visiškai minimaliai kuro ir nėra prikimšta
dviejų tonų perteklinių funkcijų. Tačiau turiu ir savaitgalio mašiną, kuri
yra visiška priešingybė.

O dėl tualeto pavyzdžio - tai čia jūs ne vietoje. Kita vertus, manau, kad
jei gamtoje yra kur nors galimybė nusilengvinti neprarandant orumo, tai
skaitau, kad tai pliusas, nes viskas keliauja į ciklą, ir tam nereikia
papildomų kalorijų iškastinio kuro, kad keliautų per centralizuotus valymo
įrenginius. Reikėtų jums pasiskaityti kad ir neseną VŽ Traidenio vadovo
sraipsnį apie ligotą LT valymo įrenginių centralizaciją ir vertimą visus
jungtis ant įvairaus pobūdžio "kranelių" už permamentinį abonentinį mokestį.