Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-19 20:13:42
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he3ddo$vpn$1@trimpas.omnitel.net...
> Žmogų, kuris mano, kad "aš būsiu sveikas, darbingas ir minumum tiek pat
> uždirbantis dar 20-30 ar net daugiau metų" vadinčiau ne "optimistu", o
> tiesiog optimistu, koks, mano manymu, ir turėtų būti normalios psichikos
> žmogus.

Šiaip normali psichikos būklė tai yra pastovus alternavimas tarp optimizmo,
pesimizmo, realizmo ir vėl įvairiomis proporcijomis įvariomis sekomis, tik
gale viskas susiapvalina  :-) Nes ar jums neatrodo, kad jei žmogus pastoviai
priima viską optimistiškai, tai jis gyvena tam tikrame burbule,
butaforijoje. Aš aišku nešneku apie žmogaus būdą. Optimistinis būdas yra
puikus asmenybės bruožas. Tačiau optimistinis vertinimas ir veiksmai
sekantys vien iš optimistinio vertinimo yra iškraipyti.

> Deja, susidaro įspūdis, kad tipiškas lietuvis, bent jau kažką
> komentuojantis interneto platybėse, yra ar ba kamuojamas depresijos, arba
> paranojos, arba turintis abi nelaimes kartu.

Sunku atskirti. Šiaip depresija yra viena iš organizmo reakcijų į vienokius
ar kitokius dirgiklius. Ir ji, jei nėra visa apimanti, gali būti
konstruktyvus jausmas, skatinantis pervertinti vieną ar kitą patirtį,
veiksmus, rasti naujus metodus, ar būvį/pusiausvyrą.