Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-20 13:16:28
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he5t39$t53$1@trimpas.omnitel.net...

> O jei neturi alternatyvių šaltinių, tai nebeimti paskolos? Man atrodo,
> retas žmogus "na vsiakij požarnyj" turi tą avinėlį, kuris pasipurto, kai
> labai reikia. Tai gal tą avinėlį kaip reikiant papurčius ir visai banko
> paslaugų neprisireiktų?

Banko paskola - tai įrankis, prekė, už kurią (ar kurią) prasukęs gali
užsidribti dar daugiau. Be abejo, niekados nepamiršdamas, kas spausdino tuos
popierėlius ar bitukus serveryje, kas gali pakeisti žaidimo sąlygas ir pan.
Jei neturi avinėlio - vadinasi elgiesi su savimi aviniškai. Na bent jau
kelis pirmus kartus, kol to išmoksti. Pvz.: kam man reikalingas beprasmis
stresas lendant su paskola į asmeninio vartojimo zoną, tokią kaip paskola
būstui (nes tai yra vartojimas). Aš geriau mokėsiu už nuomą be jokios
aukštos sisteminės rizikos, o laisvus pinigus dėsiu į save, savo organizuotą
veiklą/investavimą/schemas ir iš to gautą pelną leisiu vartojimo reikmėms,
būstui ir pan. Kuo mažiau turiu, o kuo daugiau darau, kuriu, judu, tuo esu
laimingesnis ir mažiau sisteminių rizikų nuo paskolų, daugiau avinėlių,
daugiau laisvės.

> Gerai tau. O aš jau buvau besusidarąs nuomonę, kad esi pesimistas... Nors
> gal ir ne, optimistai - tie kurie tiki ateitimi, o tu - žinai.

Būtent taip. Ir paskolos pinigus galima dėti tik į visiškai akivaizdžius
sprendimus, su visom paskaičiuotom rizikom. Tai skiriasi nuo savu pinigų
(uždirbto pelno), su kuriais gali žaisti kaip tinkama.s