Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-19 15:07:03
Ne, nepyk, ne apie tave. Be tikrai atrodo, kad daugelį lietuvių visi tik skriaudžia, nuodija, atiminėja pinigus, siundo ant jų visokias ligas, ir šiaip paslapčia kuria jį sunaikinsiančias technologijas. Na, rusai tai blogi, yra rimta istorinė patirtis, ir aš jų bijau. Bet kodėl dabar lietuviai dėl visų nelaimių pradeda kaltinti amerikonus, tai darosi sunku suprasti. Suprantu, kažkam kažką jie padarė, bet ką blogo jie padarė lietuviams?
O tai parašiau atsakydamas į tavo postą dėl to išreikšto pesimizmo dėl gyvenimo lygio kilimo. Kol kas per visą žmonijos istoriją materialinis gyvenimo lygis tik kilo. Ypač jis kilo, o gyvenamo ploto skaičius kiekvienam žmogui didėjo šalyse, kuriose gyventojų skaičius sparčiai nedaugėjo. Tai negi lietuviai per keliasdešimt metų neužsidirbs tiems keletui pastatytų namų? Manau, per nepriklausomybės metus ir taip jų per mažai pastatė, sovietiniais laikais pastatydavo žymiai daugiau, per dvidešimt metų iki nepriklausomybės vien Vilniuje beveik visus dabartinius miegamuosius rajonus pastatė. Ir tai padarė tuomet, kai bene 50 proc. BVP buvo skiriama karinėms reikmėms, o ekonominė sistema buvo neefektyvi. Manau, kad praeis ta krize, ekonomika atsigaus, daugelis išsimokės savo skolas, gyvenamasis būstas modernės, o gyvenamojo ploto vienam gyventojui kiekis artės prie išsivysčiusių šalių. O ši krizė - tai nelaimė, kurios dauguma Lietuvos žmonių niekuo nenusipelnė, kaip ir visokių ligų ar epidemijų.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:he3dm2$vk4$1@trimpas.omnitel.net...
RaR wrote:
> Deja, susidaro įspūdis, kad tipiškas lietuvis, bent jau kažką komentuojantis interneto platybėse, yra ar ba kamuojamas depresijos, arba paranojos, arba turintis abi nelaimes kartu.

Čia apie mane? Jei taip, tada aš pykstu!

:D