Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-20 12:45:52
> Tai jau rašiau - scenarijaus darbo netekimo atveju. Juk pats rašei "priedo
> susirašė scenarijus dėl darbo netekimo ". Vienintelis būdas žmogui
> užsidirbti pinigų paprastai yra koks nors darbas.

Man rodosi, jūs labai siaurai matote galimybes užsidirbti pinigus. Kad
pirmieji užsidirbti pinigai būna vien savo darbu (kišenpinigių iš tėvų
neskaičiuokime uždarbiu :-), tai aišku. Bet tai tik pirmas būdas.

> Ir imi paskolą, tikėdamasis kad užsidirbsi jai atiduoti (kaip ir viskam
> kitam). Tai koks dar gali būti rašomas scenarijus darbo netekimo atveju,
> kai imi paskolą? Bet kuriuo atveju netekęs pajamų šaltinio ieškosi būdų
> kaip užsidirbti.

Taip, ieškosi. Arba nukreipsi iš kitų alternatyvių šaltinių, jei nerasi
iškart.

> Jei turi kokį atsarginį variantą iš kur gauti pinigų, tai kuriems velniams
> iš viso ėmei tą paskolą?

Dėl elementarios priežasties - aš žinau, kad paėmęs paskolą, galėsiu
uždirbti dar daugiau, nei kainuos man skolos aptarnavimas.

> Na, aš tam viskam taip nesiruošiu. Ir galiu garantuoti, kad gyvenime gali
> įvykti 10 n-tuoju kartų daugiau visokių situacijų, nei tos, kurioms esi
> pasiruošęs.

Be jokios abejonės. Pagrindinis adaptavimosi priemonės yra smegeninė, akys,
rankos ir kojos.