Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-17 17:50:12
ir p.s. čia kalbi tik apie paskolas. Asmens bankrotas gali įvykti ir
nepaėmus jokių paskolų, nors šiuo atveju tai būtų, spėju, 99% atveju
susieta tik su paskolomis. Todėl atsiradus tokiam įstatymui būtent šiuo
metu, jo akivaizdžios naudos aš nematau, atvirkščiai, pavojai jam
įsigaliojus yra gerokai akivaizdesni. O pavojai slypi pinigų
perskirstyme iš racionaliau besielgiančių kišenės į beatodairiškai
pinigus besiskolinančių ir švaistančių kišenes.