Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-21 23:22:45
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he9961$2u1$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia, aišku, visko galima prisamprotauti, bet faktas tas, kad absoliuti
> dauguma iš per nepriklausomybės metus pirkusių būstą tikrai nepralošė. NT
> visą laiką brango, ir kartais gana smarkiai, tik per paskutinius metus
> šiek tiek atpigo, bet kol kas ne katastrofiškai.

Brangimas yra tuo atveju, jei realizuoji. Priešingu atveju, tai oras.
Vertinga yra ne tai, kas yra įvertinta sintetinėmis išvestinėmis
priemonėmis, o tai kas buvo vertinga prieš šimtmetį ir bus vertinga po to.
Nes dabar toks vaizdas, kad bandote man paaiškinti, kad aš turėčiausi
vadovautis man primesta vertinimo sistema ir iš to išplaukiančias išvadas
laikyti teisingomis.

> skyrėsi nuo būsto nuomos kainos. Kartonkėmis, aišku, galima viską vadinti.
> Bet aš greičiau kartoniniais vadinčiau namus kur nors Floridoje - jie
> panašesnius į tokius.

Čia minusas. Bet kita vertus jų statybos greičiai adekvatūs jų klimatui (bet
ne stichijai) turi savo logikos ir pliusų.

> Jei kalbėti apie mūsų naujos statybos namus, tai jie bent jau geresni už
> daugumą senesnės statybos vien dėl šiluminės varžos skirtumo.

Jei namas sumūrytas tuo pačiu principu (plytos/blokeliai ir pan.), o į vidų
įstatytas geresnis "sumuštinis", garantuojantis geresnę varžą, tai reiškia,
kad jis pranašesnis už seną namą? Ne, tai tiesiog reiškia, kad senam namui
neatliktas normalus aptarnavimas kas keliolika / keliasdešimt metų būtinas
bet kuriam pastatui. Turbūt jums toks klausimas ir protavimas net nekiltų
gyvenant nuosavame name, nes jį prižiūrėtumėte kaip įmanydamas efektyviau.
Čia tiesiog yra aukos logika, tiek ir perkančiųjų naujus pastatus, tiek ir
nerenovuojančių senus - kad kažkas kažką turi padaryti už juos ir dėl jų.

> Jei kalbėti apie investicijas - tai gera ta, kuri neša pelną. Jei
> investicijos vertinamos pagal kažkokius emocinius kriterijus - tai čia jau
> ne verslas, o kažkokia kita veikla.

Ne visos investicijos neša tiesioginį pelną. Ir beje sėkmingoms
investicijoms neužtenka loginio/analitinio intelekto, ypač ten, kur yra
žmogiškasis faktorius. Pastaruoju atveju emocinis intelektas gerokai
svarbesnis.