Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-20 13:04:09
> Taip, ieškosi. Arba nukreipsi iš kitų alternatyvių šaltinių, jei nerasi
> iškart.

O jei neturi alternatyvių šaltinių, tai nebeimti paskolos? Man atrodo, retas žmogus "na vsiakij požarnyj" turi tą avinėlį, kuris pasipurto, kai labai reikia. Tai gal tą avinėlį kaip reikiant papurčius ir visai banko paslaugų neprisireiktų?

> Dėl elementarios priežasties - aš žinau, kad paėmęs paskolą, galėsiu
> uždirbti dar daugiau, nei kainuos man skolos aptarnavimas.

Gerai tau. O aš jau buvau besusidarąs nuomonę, kad esi pesimistas... Nors gal ir ne, optimistai - tie kurie tiki ateitimi, o tu - žinai.