Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-20 12:40:08
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he5r29$pt4$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai vat skaityk, kad šituos žodžius taikau tau. Tavo mąstymas tiesiog
> apokaliptinis. Turbūt, tikrai nelinksma gyventi taip žiūrint į pasaulį.

Manęs nie tai nė kiek nestebina ir neglumina =). Be to tai visiškai
nereiškia, kad tai mano kasdieninis požiūris į gyvenimą =).

Tiesiog priimdamas vienus ar kitus sprendimus, tą įskaičiuoju. Ypač
rimtesnius sprendimus - tokius, kaip gyvenamoji vieta, autonomijos laipsnis,
sveikatos priežiūra ir pan.