Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-19 19:59:31
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he3dpj$oj$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal gali pateikti scenarijaus darbo netekimo atveju pavyzdį?

Pavyzdį ko? Aš tai tik žinau, kaip aš esu pasidaręs, nes kito žmogaus
situacijos komentuot negaliu. Bet kad yra protinga įsivertinti ir pasidaryti
tokį planą, tai man kažkaip klausimų nekilo nei anksčiau, nei dabar.

> Kiekviena paskola imama ir išduodama tikint, kad imantysis paskolą uždirbs
> tuos pinigus vėliau ir grąžins. Kitaip jų niekas iš viso neduotų ar
> neimtų. Aš, pvz, važiuodamas į darbą, nesusidarau scenarijaus ką darysiu,
> jei pateksiu į avariją, suplėšysiu kelnes ar susilaužysiu koją.

Matyt esat puikus vairuotojas ir niekad nepapuolėt į avariją nei kaip
kaltasis, nei kaip nukentėjęs. Aš tai kažkaip turiu po ranka deklaraciją,
tušinuką, fotiką ir dar netgi žiemą važiuodamas į periferiją nepatingiu
termosą su arbata įsimest. Bet kur yra artimiausia man patogi siuvykla ir
kur yra man pasiekiamas gydytojas tai irgi žinau.

> Kiekvienam nusišnekėjimui galima užsibrėžti kokias nors ribas.

Matyt man teks baigti su jumis diskusijas, nes kiek mane visur mokė, tai
visur sakė, kad kai žmogus neberanda argumentų, tai openentui meta
"nesąmonė", "nusišnekate" ir pan.