Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-18 08:36:53
Neskolintu, jeigu butu priimtas toks istatymas, koks siulomas Rusijoje
(bankai negali reikalauti uzstato, jeigu tai vienintelis gyv. bustas).
Tiksliau skolintu, bet tik tiems, kurie pirktusi antraji busta. Lietuvoje,
gi nebuvo svarstomas toks variantas, tad bankams dzin. Bankroto atveju jie
pasiima uzstata, kurio vertes, jeigu bankai i savo darba neziuri aplaidziai,
turi uztekti paskolai padengti. Taciau dabar jie gudruciai, nori visko ant
lekstutes, t.y. kad ir uzstata pasiimtu, o jeigu taip atsitiks, kad jo
neuzteks, tai dar ir skola zmogeliui liktu. Mano giliu isitikinimu, bankai
labai lengvai prarys ir suvirskins asmens bankroto galimybe.