Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-22 11:42:21
Musu atveju jau geriau kai Briuselis daugiau galiu turi. Nors nesu labai
didelis Briuselio biurokratijos entuziastas, bet praktiskai visais atvejais,
kai seimas bando "parodyti dantis" Briuseliui, esu Briuselio puseje. Na,
aisku, seima renka zmones, o jie Lietuvoje labai provincialus,
konservatyvus, zmogaus teisiu supratimas pas juos vakaru standartais tikrai
ne XXI-o amziaus lygio. Ir niekas cia greitai nepasikeis, tik gyvendami
atviroje visuomeneje gal greiciau priartesime prie tu vakaru standartu.