Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-19 19:50:02
p. RaR, ar jums neatrodo, kad realybė, kuri nereflektuojama ir
neanalizuojama, labai greitai pati gali tapti istorija? =)

Nedasivysčiusios/skurdžios visuomenės - tai čia kurios? Tos, kurias
dabartinė vyraujanti kultūra opresuoja ir skurdina, išstumia iš jų
natūralios erdvės?

Aš sutinku, kad mokslas ir dalinai kai kurie kultūros aspektai davė daug,
nes anksčiau nebuvo ir šito, buvo tik prikuliu daugiau javų, daugiau galiu
pasidulkinti, turėti daugiau palikuonių, kažkuris manim pasirūpins. Todėl
bent man toks vaizdas susidaro, kad vaikas paveldėjo brangų žaislą, su
kuriuo nežino ką daryti, ir tas žaislas gali būti ir burtų lazdelė, o gali
būti ir klastingas nuodas. Kol kas panašu labiau į tai. Bet kadangi visi
procesai verda labai pamažu, tai atrodo, kad viskas yra norma, iki gali būt
per vėlu.

Beje dar kartą primenu - aš ne prieš socialijas. Bet aš prieš socialijas,
kurias valstybė palaipsniui atima iš piliečių ir perima kaip savo vykdomą
funkciją.