Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-20 12:39:57
Na, šiaip medikai mano, kad depresija yra liga. Ir negydoma ji dažnai mirtina - baigiasi savižudybe. Šiaip kiekvienas normalus žmogus supranta, kad jis yra mirtingas. Dėl to galima liūdėti ir pergyventi, kad sulig kiekviena diena liko mažiau gyventi, galima kentėti ir tikėtis, kad po to bus kažkoks kitas, daug ilgesnis ir geresnis gyvenimas, o galima tiesiog džiaugtis gyvenimu kurį turi.
Tu, turbūt, didžiulėmis valios pastangomis prisiverti valgyti ir naudoti elektros prietaisus - juk eikvoji gamtos resursus; turbūt su didžiuliu gėdos jausmu eini į tualetą - juk terši gamtą, o automobilį vairuoji, turbūt, tiek, kiek reikia darbo reikalams?