Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-22 11:18:52
"> Brangimas yra tuo atveju, jei realizuoji. Priešingu atveju, tai oras.
> Vertinga yra ne tai, kas yra įvertinta sintetinėmis išvestinėmis
> priemonėmis, o tai kas buvo vertinga prieš šimtmetį ir bus vertinga po to.
> Nes dabar toks vaizdas, kad bandote man paaiškinti, kad aš turėčiausi
> vadovautis man primesta vertinimo sistema ir iš to išplaukiančias išvadas
> laikyti teisingomis.

Nėra ko daug filosofuoti. Daugybė žmonių tikrai tą pelną realizavo ir
uždirbo nemažai pinigų.

> Jei namas sumūrytas tuo pačiu principu (plytos/blokeliai ir pan.), o į
> vidų įstatytas geresnis "sumuštinis", garantuojantis geresnę varžą, tai
> reiškia, kad jis pranašesnis už seną namą? Ne, tai tiesiog reiškia, kad
> senam namui neatliktas normalus aptarnavimas kas keliolika / keliasdešimt
> metų būtinas bet kuriam pastatui. Turbūt jums toks klausimas ir protavimas
> net nekiltų gyvenant nuosavame name, nes jį prižiūrėtumėte kaip įmanydamas
> efektyviau. Čia tiesiog yra aukos logika, tiek ir perkančiųjų naujus
> pastatus, tiek ir nerenovuojančių senus - kad kažkas kažką turi padaryti
> [...]

Na ir vėl samprotavimas apie kažką. Na aišku, jei seni namai būtų
apšiltinti, pakeistos visos komunikacijos ir santechniniai mazgai, gal jie
ir būtų kiek panašesni į naujos statybos. Bet taip nėra. Ir daugiabučiuose
paprastai be galo sunku ką nors pakeisti, nes viskam reikalingas daugiau nei
pusės gyventojų sutikimas ir visų finansavimas. O senos statybos butuose dar
išplanavimas, visokie vamzdžiai per skyles sienose, kai kur šiukšlių
vamzdžiai ir dėl viso to sunkiai sustabdomi tarakonų srautai. Pažiūrėk vien
į nuomos kainą naujos statybos namuose ir blokiniuose. Vien ant šildymo kiek
susitaupo, nekalbant apie visokius tarakonus ir visa kita.

> Ne visos investicijos neša tiesioginį pelną. Ir beje sėkmingoms
> investicijoms neužtenka loginio/analitinio intelekto, ypač ten, kur yra
> žmogiškasis faktorius. Pastaruoju atveju emocinis intelektas gerokai
> svarbesnis.

Aš kalbu apie tas investicijas, kurios atnešė tiesioginį pelną, t.y.
nusipirkai butą už 200 tūkst. ir už poros metų pardavei jį dvigubai
brangiau. O apie jokias "emocinio intelekto" investicijas diskutuoti
nesiruošiu, nes šioje srityje nesijaučiu pakankamai kompetentingas.