Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-20 16:02:48
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:he5vka$1ms$1@trimpas.omnitel.net...

> O jeigu imdamas paskolą matai, kad mėnesinės įmokos - plūkanos plius
> grąžinimas yra tokios pačios arba net mažesnės nei tokio paties būsto
> nuoma? Jeigu matai, kad būstas brangsta ir po dviejų metų jei tik norėtum,
> jį parduotum du kartus brangiau?

O jūs manot, kad taip yra? =)

O dėl būsto brangimo - tai aš tokią išvadą galėčiau padaryti tik apie
prestižines vietas, itin gero kraštovaizdžio vietas, vietas su unikaliomis
savybėmis ir pan. Bet tam jau visai kiti pinigai, skirtingas verslas ir
mąstymas.

O kas liko - principinai spekuliacinis reikalas. Jis be abejo, geras ir
įmanomas, tačiau aš ten nerealizuočiau savęs ir tiek. O buminės kartonkės
nelaikau investicija. Jau turime ir taip daug pavyzdžių tokių pirkėjų ir dar
su ŽU paskirties žeme pasikabinusių. "Verslininkai", mat, "kuria pridėtinę
vertę".