Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-20 13:16:13
> Na tai čia jau klinikinė depresija. Nemaišome su natūralia būsena. Jei
> trečdalį metų jūs laimingas, trečdalį - ne, trečdalį dar kitos - tai jau
> liga? Dėl savižudybės - taip tai indikacija, kurios paneigti negalima. Bet
> žiūrime ką turime: ką gydome - ar žmogų pripumpuojame medikamentų, ar
> žiūrime, kaip žmogus prie to priėjo? Nes labai retai klinikinė depresija
> randasi iš niekur, be jokio išorinės aplinkos poveikio ir žmogaus santykio
> su tuo poveikiu.

Ir sezoninė depresija gali baigtis liūdnai. Šiaip medikai neskirsto depresijos į "natūralios būsenos" ir "klinikinę". O prieiti prie to žmogus gali ne tik dėl išorinių priežasčių, bet ir dėl vidinių - savo genų ir fiziologijos.

>Tačiau turiu ir savaitgalio mašiną, kuri
> yra visiška priešingybė.

Še tau, ekologinės pusiausvyros saugotojas... O aš savaitgalinės neturiu, su ta pačia taupiąja ir savaitgaliais... Taip geriau pagalvojus, turbūt, savo gyvenime atrastum ir daugiau momentų, kai be reikalo didini entropiją.