Tema: Re: Rusija sprendzia, kaip gelbeti skolininkus
Autorius: RaR
Data: 2009-11-19 14:30:43
Gal gali pateikti scenarijaus darbo netekimo atveju pavyzdį?
Kiekviena paskola imama ir išduodama tikint, kad imantysis paskolą uždirbs tuos pinigus vėliau ir grąžins. Kitaip jų niekas iš viso neduotų ar neimtų. Aš, pvz, važiuodamas į darbą, nesusidarau scenarijaus ką darysiu, jei pateksiu į avariją, suplėšysiu kelnes ar susilaužysiu koją.
Kiekvienam nusišnekėjimui galima užsibrėžti kokias nors ribas.