Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-15 19:11:36
On 2016-06-13 11:49, Sniegas wrote:
> Nes tai meistro "pasodinimas ant adatos", kad kažkam
> atsitikus būtinai nešti jam ir mokėti pinigus už tai, ką gali pats
> pasidaryti.

Svaigsti, kaip njusai sako, apie sferinius arklius vakuume :) Nes šitos
tavo kalbos neturi nieko bendro su realiu gyvenimu. Tie, kas neša
meistrams kompus, apie jokius recoverius neturi žalio supratimo ir jokio
skirtumo yra ten išlikusi particija ar nėra. O meistrui ji irgi
nereikalinga. Galų gale, niekam nėra uždrausta, atnešus itėšnikui kompą,
paprašyti jo neištrinti recovery particijos ir jis, be abejo, jos netrins.

O dabar spėk iš trijų kartų, kiek per paskutinius, tarkim, 20-imt metų
aš girdėjau tokių prašymų? :) Nežinai? O tarkim, kiek kartų aš girdėjau
nusiskundimų, jog ją ištryniau? Irgi nežinai?

Nulį.