Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-06-11 18:12:49
BTW, sitas uzrasas apie naminiu gyvunu dziovinima mikrobangeje atsirado, kai viena gerokai
pagyvenusi amerikone "isdziovino" iki kepsnio savo mylima suniuka mikrobangeje, o po to laimejo
procesa teisme, nes gamintojas instrukcijoje parase, kad mikrobange tinka viskam, kam ir paprasta
orkaite, o mineta gudruole slapia parbegusi suniuka visad dziovindavo orkaiteje :)