Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-10 00:31:04
Nors aš netikintis, ale ačiū belekokiem dievam, kad pas mane tokių klientų, kaip tu ar Gintas nėra, va dabar žinosiu, kad jei kokis durnelis atsiras, tai atsikratymui veiksmingiausia priemonė - ištrint naxren recovery particiją ir apie tai jam garsiai pasakyt (nes dažnai klientai apie tokį dalyką net neįtaria - manualus skaityt gi nemadinga).
Ačiū už idėją :-)

Bet jei, suka, neatšoks, tai pas tave ar Gintą nukreipsiu, sakysiu, nevjabenni specai, dirba su gilia pagarba gamintojam, ne tokie, kaip aš xalturščikas, kuriam nieko švento nėra.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/