Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-10 00:54:24
Na, panasiai masto ir tie glusiai, kurie is masinos katalizatoriu istraukia. Tipo masina smagiau rieda, dujos nesikaupia, apziura praeina, o ir nafik piniga i dusliarke ikisus veziotis? Panasiai juk ir pats sneki, apie papildoma particija mazesniu disku atveju? Juk vietos atsilaisvina!
Aisku, nei kvaili vairuotojai, nei tavo klientai nesupranta, kad prarado galimybe naudotis tuom, ka gimintojas numate. Taip, taip-gal jiems ta galimybe ir neaktuali del nesuvokimo, taciau juk Caponius uz juos pagalvoja? Trina ir tiek, bo yra nusprendes-neprireiks!

"Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag news:njcn6n$t2o$1@trimpas.omnitel.net...

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:njcil2$rr1$1@trimpas.omnitel.net...
> Tas Caponius bent lipduka uzdetu, kad mol modifikavo tai, ka gamintojas idejo.

Su sąlyga, kad gamintojas lipduko apie reocoverius jokius paprastai irgi neklijuoja, o manualų praktiškai niekas neskaito, tai judesys būtų beprasmis, bo tie klientai, kurie neša man kompus tvarkyt apie tas particijas arba net neįtaria, arba neturi jokio noro jomis naudotis. O vat užtai, kad diske vietos atsiranda daugiau (aktualu mažesnių diskų atveju) ir kompas veikia greičiau be bloatwaro - ačiū esu ne kartą sulaukęs.

O kas link "modifikavo tai, ka gamintojas idejo", tai bet kuri papildomo softo instaliacija, esamo softo ar draiverių atnaujinimas (prikin' - kartais ne iš kompo gamintojo puslapio!!!) ar nereikalingo š... išmetimas yra modifikacija - jei padiskutuot nori apie tai, kad visi uzeriai turi dirbt su tuo ir tik su tuo, ką jiem "gamintojai įdėjo", tai gali ait nx.
Beje, aš kartais ir geležiukus kokius pakeičiu kompe į visiškai kitų gamintojų - visai antikristas, ne?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/