Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: [mikro]
Data: 2016-06-10 18:52:00
as cia kazkuri dela turejau pries pora savaiciu is pigiuju, nachui ko ten
dellas pridejes. nagus nukapot ju inzinieriams. vapse nevaziuojantis daiktas
buvo kol visko nuo 0 nepadariau, ir i3 6100 su 8gb ramo.
zmogus po to net skambino klaust, ka tu jam padariai, kad 3x pagreitejo:)  o
zmogus atnese, nes pries pora dienu nusipirko, susinextino ir skambino kokio
bybio naujas normalus notebookas vos velkasi. kraudavosi tai nemeluojant
kokias 3 minutes:) aisku ten hdd. bet c'mon...

"Dainiushas"  wrote in message news:nj8ng7$19t$1@trimpas.omnitel.net...

na ir šiaip Lenovo gamyklinė instaliacija labai stipriai šiukšlėmis
užkrauta.