Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: [mikro]
Data: 2016-06-10 20:03:05
as is meiles menui pabootinu, paziuret ir eilini karta isitikint, kad
kartais gamintojams su galva neviskas gerai. tiesiog pasistebet, kaip reikia
sugebet susikt os, kad normalus kompai uzdustu mirtinai nuo prikrauto sudo
ant startup'o ir etc.

"Dainiushas"  wrote in message news:nje4t7$gj0$1@trimpas.omnitel.net...

mane pamiršai priskaičiuot. Kartais net nebootinu gamyklinių win, format
iš karto