Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-08 10:03:04
Kitas niuansas - niekas netrukdo susikonfiguravus kompiuteri kaip tau
reikia - su visais nustatymais, interfeiso patiuninimais, irangos draiveriu
suinstaliavimu, reikalingu softu paciam pasidaryti sistemos kopija, kad ir
tomis paciomis windowsu priemonemis. Kas idomiausia, bent jau mano atveju -
recovery failai su visku uzima maziau, o atstatymo procedura ivyksta
greiciau kartais.