Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-09 17:36:43
>O pats esme ar supratai?

Tikrai taip.

> Tie, kurie priima sprendima i tukstancius brangiu
> kompu gamykloje det recovery, pasirodo yra kvaili <..>

Nepamenu, kad buciau nei taip sakes, nei vares ant ju [gamintoju]..
Del 100+ identisku kompu galbut net susidomeciau kaip ten
tie gudruciai realizavo.. o jei per rankas eina 1-2 laptop'as per menesi, kartais
DELL, kartais HP, tai koks IBM senolis, tai Lenovo, tai Yoga, tai Thinkpad'as..
o dar ir Toshiba su akcija buvo.. gal ir ASUS ar koks ACER'is papuls..
Man siulai visu ju recoverio funkcionaluma issibandyt?

> <..> o tie specai, kurie omnio grupse padevetus kompus traisko,
> pasirodo yra protingi, mat tuos recoverius iskart trina, kaip nereikalingus.

Gal tau rimtai kokia GOST'o itaka?.. islindo vienas veikejas [Linas],
kuriam galimai ne uz asmenines babkes liepe sutraiskyti (ar sunaudoti
imones viduje) is tu laptop'u isluptus SSD ir jau etikete visiems?..

Del recoveriu - na bala nemate, tegul trina Caponi [vel gal tik jis vienas] juos, ar tau gaila?..
Toks jausmas, kad tik taip galima elgtis kaip Caponi. Cia jo metodai su savais + ir -.
Nors kiti taip nesielgia (neprisipazino ar net neuzsiima tuo), bet kolegos jo neisvadino kosmonautu.
Net juzeriai sutiko, kad su tais Recovery reikia atsargiai, o ne Next, Next, px, OK, Finish...

Is kitos puses - kur ukis didelis, tai ten tu fakin Recoveriu nenaudoja..
Yra "customised" sprendimai, kai reikia identisku pagal "corporate" logikas kompu.
Small business apsiriboja sysprep'u, kurio per daug ir nespecializuoja..