Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-09 11:01:14
Patikėk, aš pakankamai userius pažįstu ir jų polinkį skaityt kas rašoma. Pradedant nuo to, kad "man čia kompas kažkokią klaidą mėtė, ką dabar daryt" (savo noru nu gal koks 1 iš 50 bent savo žodžiais nupasakoja apie ką tam errore buvo rašoma) - paprastai bele kokią lentelę pamatę žmonės kažkodėl linkę staigiai spaust ten OK ar Cancel (kas labiau į akis krenta, matyt :-)), o mąstymas tik po kiek laiko įsijungia, ir tai ne iki galo :-)
Konkrečiai į temą, nors aš super retai susiduriu su tuo, kad kažkas tais recoveriais bando naudotis (dalinai todėl, kad pas mane "atsitiktinių" klientų pasitaiko labai mažai, ir dažniausiai kompus žmonės pas mane nuo pat pirkimo tvarko), bet kelis atvejus esu turėjęs, kad atnešė "atšviežintą" Windozę su ištrintais visais vartotojo failais ir prašė išgelbėt kas įmanoma - gal patingėjo iki galo visus variantus skaityt, gal iki galo neįsikirto, ką ten tie angliški užrašai reiškia, gal tiesiog labai gudrus tuo momentu jautėsi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message news:njb5tv$2nn$1@trimpas.omnitel.net...
Akivaizdu, kad rašinėjama, kad ką nors parašyt, o ne tai, apie ką
išmanoma. Paleidžiant atkūrimą tiesiai ir šviesiai paklausia, "kaip
tau atkurt - švariai ir išvalant viską, ar išvalant viską, išskyrus
vartotojo failus" ir iš šių variantų gali pasirinkt.