Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-08 10:54:11
плачу и хуею, хуею и плачу. Pakibus kompui recoverint OS, prisijungt prie 
teo ir susinstaliuot skaipą.
Ir dėl tokio unikalaus atvejo verkt, kad kompe už 2 štukas nėr recovery 
particijos?

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message 
news:nj8ijq$t5j$1@trimpas.omnitel.net...
> nuosirdziai manai, kad eilinis vartotojas ir OS sugebes isidiegt ir 
> draiverius  tinkamus isikist? Is kur ta OS gaus? Disku niekas prie naujai 
> perkamu kompu nebeduoda :)
>
> Kazkokius pezalus rasai....... Nusipirko zmogus, gyvenantis provincijoje 
> kompa. Jungiasi per koki Teo modema ir skaitineja naujienas internete, 
> Skaipu bendrauja. Pakibo kompas. Paspaudus funkcini klavisa, jo 9-tokas 
> sunus zino , kaip atstatyt gamyklinius nustatymus, jei yra originali 
> recovery particija ir turet kompa toki, lyg ka tik ji butum nusipirkes. O 
> jei jos ner?  Kaip pasileist kompa ir prisijungt prie intiko, kai ner nei 
> OS disko, nei draiveriu. Ka ten OS disko. Daznas issizioja pastebejes, kad 
> ner jo kur ikisti!
>
> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:nj8hb4$s8f$1@trimpas.omnitel.net...
>> Eiliniam vartotojui recovery yra nachuj nereikalinga.
>> Ji tinkama tik dviems atvejams:
>> Parduodant, kad atsatyti OOBE būseną,
>> arba parecoverint ir tada užplot paskutinį backupą, jei "sistema 
>> susipiso".
>> Viskas
>>
>> Jei vartotjas sugeba atsistatyt iš recovery ir pasiruošti kompą 
>> naudojimui,
>> tai jis sugebės ir Windows OS susidiegt.
>> Kaip taisyklė, visos OS versijos neturi problemų su tinklo draiveriais, o 
>> po
>> to nueit į normalaus gamintojo saitą ir pasileist assistantą, kuris
>> surankios draiverius tai kaip du pirštus apmyžt.
>>
>>
>>
>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
>> news:nj8gq8$rsa$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Gedimas gedimui nelygus. Jie rimtai suges tas HDD, informacijos
>>> istraukimas gali sukainuot gerokai brangiau nei pats kompas. Retas 
>>> eilinis
>>> vartotojas ta savo infos atstatyma tiek ivertintu.
>>>
>>> Mano asmenine nuomone-eiliniam vartotojui, recovery ner blogai. O butent
>>> jo ir nelieka, jei kompas patenka i Caponi ar panasaus specialisto 
>>> rankas.
>>> Arba jeigu kazkas pirko kompa ir pasikeite diska.
>>> Daznas IT specialistas nori, kad vartotojai taptu nuo ju visiskai
>>> priklausomi duokles nesejai. Specialistui tai ner sunkiai pasiekiama,
>>> atitinkamai "patobulinus" kompa. Taip isigyni "narkomana", kur tau vis
>>> pinigus nesa :)
>>>
>>> "MRT" <martynas@fastlink.lt> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:nj8fog$r7d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. <..> pasinaudojimas gamykliniu recoveriu irgi procedūra ne iš
>>>>> paprastųjų - dažnai tektų
>>>>> > ieškot kažkur nukišto ar išmesto manualo arba googlintis su kokia
>>>>> > knopke reikalas startuojasi.
>>>>>
>>>>> 2. <..> netyčia pasirinkus ne tą opciją paskui gali tekt rautis 
>>>>> plaukus
>>>>> nuo galvos dėl
>>>>> > dingusių paskutinio dešimtmečio nuotraukų, kurių backupų, žinoma,
>>>>> > nėra.
>>>>>
>>>>> 3. Originalios instaliacijos trūkumas - krūva, kartais net labai 
>>>>> didelė,
>>>>> bereikalingo balasto <..>
>>>>
>>>> Prie viso issakyto blogio prisideda ir tai, kad gamintojai skirtingus
>>>> recoverius naudoja..
>>>> Neatmeskime ir tokio atvejo, kai recovery yra tik "factory reset"
>>>> (opcijos issaugoti kazka nera).
>>>> Studijuotis recoveriu sprendimus pagal brand'a ir pagal era (pvz.
>>>> senesniuose buvo, naujesniuose nera ir atv.)
>>>> kartais net noro nera.. uzsiimantis IT labiau linkes gerai moketi
>>>> universalu buda, o ne atkalt Lenovo recovery subtilybes.
>>>> Tuo labiau kartais ta "recovery" yra "galiu iskepti tau DVD i tavo
>>>> blekeles", o mandro kazko ir nemoka.
>>>> Is kitos puses.. na primeskime ir HDD/SSD gedima - ate info + ate ir 
>>>> tai
>>>> particijai..
>>>>