Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-10 14:45:56
tai ka ismeti is naujos masinos, is to, ka gamintojas i ja idejo?  Paprastai, be fantaziju is serijos "jei idetu...."

P.S. Pabreziu-gali nesinaudot, jei isdidumas ar religija neleidzia. Gali netgi ismest, jei klientas uz tai pinigus moka. Bet aiskint, kad gamintojas, tai durnelis, kuris balasto prikisa-ner ismintinga