Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-09 03:25:07
On 2016-06-08 08:55, MRT wrote:
> Truputi patikslinsiu, nes nelabai suprantu, kaip cooleriui
> tokia kaina "nebloga" (nebent parduot uz tiek):

Man irgi neaišku, kaip jam čia ji nebloga gaunasi :) O, šiaip, reikėjo
įdėt tau kitą link'ą ir gal nebūtų kilęs fleimas:

http://www.skytech.lt/20f90057mh-lenovo-thinkpad-t460s-i76600u-14inch-fhd-2x4gb-256gb-ssd-intel-hd520--p-314546.html

arba

http://www.skytech.lt/20f90058mh-lenovo-thinkpad-t460s-i76600u-14inch-fhd-20gb-512gb-ssd-intel-hd520-8-p-314547.html

Lino siūlomi notebukai savo viduriais panašesni į pirmą. Įvertinus tai,
jog 450s jau nenaujas modelis (deja) ir, kaip supratau, apie pusmetį
naudoti, tai gauti už juos pinigus pagal Lino pasiūlytą formulę bus gana
sudėtinga. Nesakau, jog neįmanoma, bet paprasta nebus. Nes kas perka
notebukus už ~2000 EUR, paprastai gali sau leisti nusipirkti naują ir
naujausio modelio. Principe, norint juos pakankamai sparčiai parduoti,
reiktų į formulę ne -50 eur įrašyti, o -30%. Tada gal kas ir gautųsi. IMHO.