Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-08 15:33:50
Aš iš savo patirties - nusipirkau Asus, buvo jame recovery particija, bet aš
nepasidariau recovery media. Buvo su Windows 8.1. Aš atnaujinau ant viršaus
Windows 10. Viskas buvo tvarkoje, bet sumąsčiau, kad įdiegsiu švariai
Windows 10. Įdiegiau ir prasidėjo problemos - kompiuteris neišsijungė
paspaudus Shut down. Bandau iš recovery particijos atstatyti - šūdą,
reikalauja recovery medios, kurios aš nepasidariau. Turėjau tada švariai
instaliuoti Windows 8.1, o po to atnaujinti į Windows 10, kad nekiltų kompo
išsijungimų problemos. Daugumoje kompų ta recovery particija reikalinga tik
recovery media sukūrimui. Pasidarai recovery media ir gali trinti tą
particiją, niekam ji neįdomi po to.

"MRT"  parašė naujienų news:nj8klv$utd$1@trimpas.omnitel.net...

> rasau apie tai, kad gyvenanciame provincijoje, recovery
> particija yra reikalinga. Ir nesvarbu is kur kompas :)

Bet nevisada ir ne visiems (ITsnykas gali gyvent ir provincijoj,
provincialas gali nemoket ja pasinaudot, o specas gali nenoret ja
pasinaudot).

Ko gero sutiksime, kad:
siuo konkreciu atveju - kai kam siulomi kompai yra su trukumais.
potencialus pirkejas galbūt (t.y. kad nereiketu irodinet ir gincytis) to
nepajaus.