Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-10 21:29:18
Arba jeigu nescia bobute per kelia begdama... Ai ne, cia gal ne apie tai?

"Sniegas"  wrote in message news:njevvb$vat$1@trimpas.omnitel.net...

Toliau savo nosies nematot. O jei iki meistro keliasdešimt kilometrų, o už
lango pūga? Meistrui paskambins, tas ir paaiškins, ką daryti. O  neturint
recovery būtinai reikės vežti kompą meistrui.

"Bronco"  parašė naujienų news:njd4lb$d7$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-06-09 23:58, Sniegas wrote:
> Asmeniškai aš antrą kartą pas tokį meistrą neičiau, kuris man recovery
> particiją ištrintų.

Tu tai visai nemąstantis kažkoks :) Tai jei neši meistrui kompą
perinstaliuoti tvarkingai OS ir softą ir jis tai padaro, o tu už tai
pinigus sumoki, tai kokio bieso tau tas recoveris dar reikalingas? Jame
gi šūdo pilna...

Ar tu neši kompą meistrui, kad jis gamintojo recoverį tau pavarytų? :)
Be abejo, jei jau įdėta kelios darbo valandos pilnam kompo
perinstaliavimui, utelių ir softo įdiegimui ir suderinimui, tai recovery
tiesiog privaloma ištrinti pirmu reikalu prieš instalą, nes kam tos
šiukšlės diske? Aš kaip tik kreivai pažiūrėčiau, jei koks "meistras" po
švaraus instalo paliktų tą šlamštą diske.

Jei jau toks protingas, tai pasidaryk iš meistro pasiėmęs disko image ir
turėsi dar geresnį recovery, nei originalų, į kurį tau gamintojas Š
prifarširavo.