Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-11 10:37:03
Nu nepaisant to, kad Lenovo visos serijos iai dienai yra das (fleimo nereikia, ia mano subjektyvi nuomon, kaip didelio ThinkPad fano ir naudotojo pradedant nuo, berods, 760XD modelio), bet E su T panas tik gamintojo logo, ivaizda irint i toliau ir klaviatra - iki T bet kokiu atveju stipriai nedatraukia.
Beje, tie 192GB SSD dedami  E'kes yra didelis ... - Samsung CM871, kaip tai atrodo praktikai - r. atament.
odiu u panai kain geriau jau Lino naudotas T + padorus SSD :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/