Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-08 16:39:05
Taip, buvo toks reikalas su Toshiba - iš gamyklos buvo viena particija,
padariau dvi, bet sistema užlūžo taip, kad be recovery nebuvo įmanoma
atstatyti, tai atstatant panaikino antrą particiją, sunaikino visus duomenis
ir padarė kompą kaip iš gamyklos - su viena particija. Gerai, kad
fotografijos dar nebuvo iš SD kortelės ištrintos. Su ta recovery reikia
atsargiai.

"MRT"  parašė naujienų news:nj95gb$ba1$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš iš savo patirties - nusipirkau Asus, buvo jame recovery particija, bet
> aš nepasidariau recovery media. Buvo su Windows 8.1. Aš atnaujinau ant
> viršaus Windows 10. Viskas buvo tvarkoje, bet sumąsčiau, kad įdiegsiu
> švariai Windows 10. Įdiegiau ir prasidėjo problemos - kompiuteris
> neišsijungė paspaudus Shut down. Bandau iš recovery particijos atstatyti -
> šūdą, reikalauja recovery medios, kurios aš nepasidariau.

Tu per daug tikejaisi is "Recovery". Norai buvo tikrai adekvatus,
bet ASUS nuchalturino recoverio funkcionaluma..

> Daugumoje kompų ta recovery particija reikalinga tik recovery media
> sukūrimui. Pasidarai recovery media ir gali trinti tą particiją, niekam ji
> neįdomi po to.

Del daugumos kompu suabejociau.. bet tikrai neatmesciau ir tokio
varianto, kai Recovery moka tik viska sunaikint ir atstatyt gamykline
busena.
Taip pat visiskai nestebintu, jei issinaikina ne tik C:, bet ir kitas
particijas..
Savaime "Recovery" nera kazkas standatisko, juk nesako kaip ir ka atkurs.