Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-09 18:01:59
Cia apie tai, kad ismincius Caponius trina recovery softa kaip nereikalinga, kvailiu (antraip nafik jie ji instaliuotu?)  ideta softa:
"Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nj7d4j$ggk$1@trimpas.omnitel.net...
Tema ne apie tai, bet jei jau pabėdavojai apie "Lenovines sistemos atkūrimo programas", tai šiaip nusipirkus sau ar ruošiant klientui naują kompa pirmas dalykas kas yra padaroma, tai metama staigiai nx viskas, kas kaip balastas sukrauta į HDD/SSD ir instaliuojama OS + kas reikia švariai, žodžiu, šiuo atveju tik pliusas, susitaupys keli pelės clickai :-)

P.S. Masina nekalta, jeigu kazkas  kritiniu momentu vietoj stabdzio gazo pedala nuspaudzia. Taip ir su recovery programa.

Caponi varo ant gamintoju, o pats jam pritari. Tavo rasyta?:

Krc, prisijungiu prie Caponi, kad 99% tie recoveriai nx..