Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Kesha
Data: 2016-06-10 11:18:25
Tai jei pirksi universalą, ir jo dalį bagažinės, apart gesintuvo,
domkrato, zapaskės dar užims dulkių siurblys prasiurbti saloną,
šepečiai, kempinės mašinos plovimui bei bulgarkė su veiloku
poliravimui, atsarginė 20l kanistra kurui, brezentinis visos mašinos
uždangalas, kaladės pastatyti mašiną be ratų ir t.d. ir t.p. tai taip
ir vežiosi, nes gamintojas gi pridėjo, ar išmesi į garažą ir važinėsi
be šio papildomo balasto?
Aš irgi prie demonų, nes paprastai gamykliniai recoveriai dingsta po
mano kreivų rankų prisilietimų... Bet aš gamintojui to nesakau, maža
ką...