Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-07 23:00:49
Turejau galvoje, kad nuo ebejaus skainos numinusuociau naujo hardo kaina ir
dar 50 EUR. Garantija yra, saskaita irgi.

"skaitytojas"  wrote in message news:nj78t2$f4p$1@trimpas.omnitel.net...

jei jis kainuotu 400, tai 50 EUR butu tikrai apciuopiama suma, bet kai
kaina 2000, tai tas 50 tas pats kaip nieko. Lietuvoje tokiam daiktui
rinka tikrai maza: privatiems man rodos gerokai pereboras toks laptopas,
o imones nezais su hardu paieskom, o ir kainos dydis joms mazai
aktualus. O dar neaisku ar su faktura parduoti, tai ir PVM negales
atsiimti, jau nesnekant apie garantijos klausima.