Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-10 03:04:58
On 2016-06-09 08:01, MRT wrote:
> Mano noras buvo parodyti, kad uz ~1,5kEur iseina naujas is
> pardes pilnos komplektacijos, o ne senesnes kartos aplupinetas.
> Uz i5 -> i7 kainu skirtumas kiek uzlenktas, jei jau taip,
> tai galima sakyti i7-5600U_HD5500 vs i5-6200U_HD520 nera
> baisiai ne to kalibro (Skylake truputi "gudresnis" ir grafika modernesne).

Nesugebi atsiriboti nuo savo žinių bagažo :) Būtent todėl taip ir
gaunasi tau lyginti, kitiems, gi, lyginant procesorius yra "esmių esmė" :)

Mano parodytame palyginime akivaizdžiai net ir civiliokui matyti, jog
kainos atskaitos taškas jau yra pernelyg užkeltas (parametrai panašūs,
bet senas modelis).

p.s. dėl kainos 1400 eur be SSD, aš labai labai abejoju ir esu beveik
įsitikinęs, jog už tiek njusuose jis neparduos ne vieno egzemplioriaus.
1200 EUR - gal būt, 1000 EUR, jau gal kokį vieną nupirks net cooleris :]

Bet njusai ne pasaulio bamba, reik bandyti ebay, gal netyčia kas nors
gausis.