Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-09 23:58:09
Asmeniškai aš antrą kartą pas tokį meistrą neičiau, kuris man recovery
particiją ištrintų.

"Gintas"  parašė naujienų news:njcil2$rr1$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ko vis grizti, nuejes? Tiek teksto, o suma sumarum: kai particija yra
gali ja pasinaudot , gali nesinaudot, jei nepatinka. Nusistebejau tik, kad
atsiranda grupse koks Caponius, kuris didziuojasi istrinantis tai, ka
gamintojai (kvailesni nei jis?) manosi esant reikalinga ideti. Paskui kompas
patenka i kazkelintas rankas ir naujasis savininkas nustemba, kad
nepasileidzia gamykliniu nustatymu softas. Tas Caponius bent lipduka uzdetu,
kad mol modifikavo tai, ka gamintojas idejo.  Tiek to, risam :)