Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-09 12:08:51

> O tu pirkdamas kompą su anglišku Win preinstalu ir anglišku
> recoveriu kažkaip moki pastarąjį lituanizuot? Aš tai ne...

Po Win7Ultimate - tarp optional yra tie lituanizacijos updates..
Darbe kelis kompus su Ultimatais W7 ir pirkomes..

Nuo Win8 ir Win10 tas reikalas gausiai paprasciau..
(paprastai paruosi gimtaja IT_English, o useriui
jei reik - perjungi windows display language i Lyrine_Lietuviskoji)..

Zr. - https://support.microsoft.com/en-us/kb/2607607