Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: [mikro]
Data: 2016-06-10 17:02:49
tai aisku, pyzdink I ruskija, tai bent save atrasi, nieko neleis
modifikuoti, galesi gyventi achujenoj santvarkoj palaimintojo snukeliu:) ir
daryti, tik ka batka leidzia:)

"Gintas"  wrote in message news:njcp4q$tdi$1@trimpas.omnitel.net...

tamsta greiciau komersantas, gerokai i save uzlenktais pirstais :) Siaip
laikais tai netgi "ant bangos"

"Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag
Taigi sakau, kad aš antikristas.
Gerai kad tu dvasingas kompiuterastas, pamokini savo klientus ir jie gali
recoverintis išsišiepę savo kompus kas dieną (ką gi daugiau veikt, jei
uždraudi bet ką softe modifikuot).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/