Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-10 15:28:29
> tai ka ismeti is naujos masinos, is to, ka gamintojas i ja idejo?  Paprastai, be fantaziju is serijos "jei idetu...."
>
> P.S. Pabreziu-gali nesinaudot, jei isdidumas ar religija neleidzia.
> Gali netgi ismest, jei klientas uz tai pinigus moka.
> Bet aiskint, kad gamintojas, tai durnelis, kuris balasto prikisa-ner ismintinga

OK, is mano praktikos atvirkstine istorija.. darbe yra 5 stacionarai
balti HP dc5700 su WinXP.. Cia taip kazkur apie ~2007m. pabaigos..

Musu buvo praktika (bet tai nera eiliniu juzeriu):
C: OS
D: Profiles (ten permetami "User", kad jau XP, tai "Documents ant settings", pavadinimu D:\Profiles)
T: Temp (ir iskeltos siuksles)
Z: Swap (gyveno swap'as)

Dabar jau taip nedarom, bet profilius nuo sistemos vis vien atskiriam.

Tai va, keliuose is tu 5 HP dc5700 matyt "Primary Partition" max 4 buvo isnaikinti Recoveriai.
Bet buvo pora kompu, kur nepjauste HDD ir gyveno tos Recovery.

Kiekvienam is tu 5 kompu buvo iskepti 3CD ir ne vokai, o dezutes.. net ne slim..
Su visomis makulaturomis (o jos daug duodavo), su 3rd party softu kaip Cyberlink'ai, Retrosp..

Recovery siulo iskviesti per F11 po POST.. ant keliu dingo..
Atstatinejau nuo kito kompo.. pasiknisau su particijom, su tai "F11" atstatymu..
Tame Recovery partitions laike 3 *.iso failus ir mokejo iskviest Recovery kaip ir is tu CD.

Paleidus Recovery trina visas particijas ir kuria viena C:
Vadinasi isvalo viska.. taip su visais warnings ir nera opcijos palik info.
Atkuria "gamyklinius Win", kuriu serial ne OEM, kuris uzklijuotas ant dezes,
o VLK kazkoks.. ir per visus identiskas - pasirodo visiems toki isiuvo.
Tas serial pareina tiek nuo CD, tiek is tos particijos.. visiems kepa ta pati.

Finale 4 turi recoverius ir tik vienas ne (specialiai neatiminejau kompo, kad recoveriu sutvarkyt).
Ir ko gero teks visus ismest su gamyklinemis recovery particijoms, bet HDD emp'ams neduodam.

Koks pliusas, kad atstaciau tas particijas tai neaisku.. sportine veikla..

Kita partija 2008Q4 - Lenovo ThinkStation A62 su operacine "Laimek Verslo Višta"..
Ten shudo gamyklinio daugiau, bet makulaturos ir blekeliu maziau..
Recovery particijos dvi eda ~10GB. Kompu 15vnt. Visuose palikta.
S: SERVICEV003 << raide pakeista ir per registra uzslepiau
Q: Lenovo << sita didesne, raide pakeista ir uzslepta.
Galbut ir panaudosiu šiemet, nes tingiu "Višta pešiot", o jei kompus dar kam perleist..

Paleidus tuos Lenovo jame kazkoks backup'u gadget'as prisipi**..
Jei neisjungi - savo nuoziura pribackapina bbx kiek GB (buvo gal ir >30GB) kazko ir kazkaip.

Na ir koks tolkas is ju?