Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-08 12:13:56
Žinok, MRT šiuo atveju visiškai teisus. Tiesa, aš ir pardavimais užsiimu (Linas - ne), ale ne parduotuvėje tiesiogine to žodžio prasme ir naujų klientų neieškau, jei ką, užtenka esamų, kurie pilnai patenkinti mano trinamais recoveriais ir dar vis draugus gimines bando atsiųst :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/